tag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.comments2022-03-30T06:02:52.289+02:00LIV MARIE SCHOUs ARENALiv Marie Schouhttp://www.blogger.com/profile/05474068695098850134noreply@blogger.comBlogger206125tag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.post-3031758440408145332012-11-22T02:39:59.581+01:002012-11-22T02:39:59.581+01:00Ja, eg gjorde det same eit år, opplevde det som sv...Ja, eg gjorde det same eit år, opplevde det som svært vellykka. Som du seier; dei små dryppa. :-)Liv Marie Schouhttps://www.blogger.com/profile/05474068695098850134noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.post-18924520434456547552012-11-22T02:37:34.306+01:002012-11-22T02:37:34.306+01:00This comment has been hidden from the blog.Liv Marie Schouhttps://www.blogger.com/profile/05474068695098850134noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.post-67869327647087031242012-11-21T20:13:38.217+01:002012-11-21T20:13:38.217+01:00Takk for innblikket.
Sjøl har jeg vg2 i år og har...Takk for innblikket. <br />Sjøl har jeg vg2 i år og har valgt nynorskkvarter hver mandag. Ikke så spennende, men jeg har litt tro på de jevne dryppa iallfall.Johannehttps://www.blogger.com/profile/16168841101723160912noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.post-60860773975568394152012-11-20T13:33:27.413+01:002012-11-20T13:33:27.413+01:00This comment has been hidden from the blog.Pål Julius Skogholthttps://www.blogger.com/profile/01331222833238345241noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.post-45962183227528729992011-05-11T09:25:38.537+02:002011-05-11T09:25:38.537+02:00Hei!
Først: Takk for et flott foredrag under NKUL,...Hei!<br />Først: Takk for et flott foredrag under NKUL, det var inspirerende å se en lærer tenke såpass nytt, f. eks. ved at du frontet bruk av de sosiale mediene i undervisningen.<br /><br />Synes denne kommentaren fra deg var særdeles viktig: "[... ] der det blir in med innlæring frå eigne arbeidskollegaer som bortlærer kompetanse dei har gripe fatt i [...]". Jeg har tro på at dette må settes bedre fokus på skal det bli ivaretatt på de enkelte skolene, og på tvers av læringsmiljøene. Ulik fagkompetanse vil styrke kompetansen totalt og dermed gi elevene størst mulig læringsutbytte! Kan jo ikke tro annet enn at lærerne selv vil synes det er spennende å få litt påfyll av ulik type kunnskap også?Theresehttps://www.blogger.com/profile/08868312157317977009noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.post-41883248438865996402011-03-29T17:56:27.930+02:002011-03-29T17:56:27.930+02:00Oppdaga teksten din gjennom twitter.com/orjas. Eg ...Oppdaga teksten din gjennom twitter.com/orjas. Eg er heilt enig med deg og tykkjer det er godt at nokon framhever det positive ved skriving på sosiale medie/sms etc. Skrivegleda må haldast i hevd. Det er viktig at ungdomen blir vande med (og glade i) å formulere seg same om det er i ein norskstil eller om det er på Facebook. Bra!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.post-48178100630966929512011-03-24T16:14:10.795+01:002011-03-24T16:14:10.795+01:00Har lenge hatt lyst til å lese denne boka. Nå bes...Har lenge hatt lyst til å lese denne boka. Nå bestemte jeg meg for å kjøpe den! (Hvis ingen gir meg den til uka, da.)Kristinehttps://www.blogger.com/profile/07500215499925512954noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.post-55475961403894084592011-03-24T15:04:13.061+01:002011-03-24T15:04:13.061+01:00Endelig en bok som verdsetter mannens grensesttend...Endelig en bok som verdsetter mannens grensesttende egenskaper i barneoppdragelsen. levende og fargerik omtale av boka.Prebens blogghttps://www.blogger.com/profile/01835037553237435198noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.post-34027844071597403482011-02-10T16:08:30.159+01:002011-02-10T16:08:30.159+01:00Jeg fulgte lignende modell, men muntlig samtale ti...Jeg fulgte lignende modell, men muntlig samtale til slutt ble gjennomført i grupper på 6, resten jobba med andre oppgaver imens. Samtalen var kort oppsummering av tema/innhold, kort redegjørelse for arbeidsprosessen, en elevvurdering i 6 punkter og et par spørsmål fra meg. Jeg + medelev vurderte ut fra skjema. Rakk 24 elever på en fagdag.Bjørn Helgehttps://www.blogger.com/profile/06502927202419240617noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.post-36859109095349072672011-01-12T20:26:30.738+01:002011-01-12T20:26:30.738+01:00Elsker MJØLGAMP eller BAKERVARER som de også blir ...Elsker MJØLGAMP eller BAKERVARER som de også blir kalt.<br />Strøkaker hadde jeg aldri hørt om.<br />Jeg baker dem selv.....etter min mors oppskrift :<br />1egg<br />1/2 l melk<br />375 gr farin<br />6 små ts. hornsalt<br />3/4 dl selta smør<br />Mel til pase deig<br /><br />Kjevle ut ca 1 cm tykk deig,<br />og trinse ut passende firkanter<br />Pensle m. egg<br />Sukker & kanel til strø<br />Stekes 10-12 min. på 200 graderUnknownhttps://www.blogger.com/profile/08373278286237861127noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.post-30271305931019800312010-12-31T09:10:24.170+01:002010-12-31T09:10:24.170+01:00Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.Leif Harboehttps://www.blogger.com/profile/08173379933205990939noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.post-62891539667870971082010-12-16T21:45:15.202+01:002010-12-16T21:45:15.202+01:00Spennande! Eg synast det er flott at du bruker eit...Spennande! Eg synast det er flott at du bruker eit forum som Facebook i undervisninga. Det er noe som elevane bruker sjølve kvar dag, og ein stad dei er meir aktive enn it’s learning. Eg kan tenkje meg at det fort kan bli ein lite effektiv undervisning med elementa som til døme prating med kvarandre, men eg ser at du har fått det til å fungere! Tipper at elevane lærer mykje av kvarandre på denne måten. <br />- MarteMartefthttps://www.blogger.com/profile/05523841555959026959noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.post-2888542612431969952010-12-16T13:14:31.026+01:002010-12-16T13:14:31.026+01:00Det virkar som at det var nøye gjennomtenkt korlei...Det virkar som at det var nøye gjennomtenkt korleis roman desse elevane skulle få. At romanen er på nynorsk, tek opp lokalhistoria, og er ein krigshistorie med innspill av kjærleik gjer at den kan passe eit bredt spekter elevar, og kan være med på å gi motivasjon til lesning. Førlesningsfasa gjennom prat kan her være med på å gi elevane motivasjon til å lese denne boka, og det er mykje opp til læraren korleis ein gjer dette. <br /><br />At elevane får mykje ro til å lese er veldig viktig, og bra at dei får. Dette gjer at dei kan setje seg godt inn i handlinga, noko som er spesiellt viktig med ein tekst som roman. Refleksjon er også ein viktig del av leseopplegg, og der ser eg at du har gjort med eit digitalt verktøy som internett. Det kan både være negative og positive siar med dette, men om det fungerar er opp til kvar enkelt lærar å sjå.iselin hhttps://www.blogger.com/profile/06309398082699692641noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.post-64749033275899843832010-12-16T11:41:17.599+01:002010-12-16T11:41:17.599+01:00så lurt å bruke facebook når ein underviser i nyno...så lurt å bruke facebook når ein underviser i nynorsk. skaper god motivasjon for elevane til å lære nynorsk på ein morsmom måte. Mest truleg vil nokon av elevane fortsette med skriving av nynorsk på fecebook også i fritida.aaaaa88https://www.blogger.com/profile/03442967249631594622noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.post-41640148849558516942010-12-16T08:36:12.472+01:002010-12-16T08:36:12.472+01:00Hugsar eg las artikkelen du skreiv i Aftenposten o...Hugsar eg las artikkelen du skreiv i Aftenposten om at du nyttar Facebook i nynorskundervisninga, og eg vart nyfiken på korleis det fungerer i praksis, ikkje berre i din klasse, men i norsk skule generelt. Ved første augneblink ser eg på det å nytte seg av digitale medier i skulen og norskfaget som positivt. Eg trur det bidreg til å gjere undervisninga og læringa meir motiverande og engasjerande blant elevane, og gjer elevane meir medvitne kvifor dei går på skulen og lærer – fordi ein ser nytteverdien og samanheng mellom det å lære og det å kunne nytte læringa i ”det verkelege liv”. <br /><br />På den andre sida, er ein nøydd til å sjå dette frå ulike sider – vil det ikkje vere lett for elevane å ”spore av” og gjere andre ting på Facebook enn det ein eigenleg skulle? Korleis vurderer ein elevar sin måloppnåing? Eg vil også tru, at det for utanforståande, kan vere vanskeleg å sjå læringspotensialet i det å nytte seg av nynorsk og skriving på Facebook. Nokon vil tenkje at Facebook berre har ein underhaldningsverdi for elevar, og ikkje eit læringspotensial.<br /><br />Tommel opp for at du opplyser det norske folk med å skrive ein artikkel med fokus på å nytte seg av digitale medier som ein del av elevar sin læring, og at du tar på alvor dei grunnleggjande ferdigheitene som Kunnskapsløftet legg vekt på i alle fag, og belyser viktigheita med å nytte seg av digitale verktøy og skriving i skulen.Frøken irishhttps://www.blogger.com/profile/07210030314764613621noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.post-56106455377290216532010-12-15T13:24:41.847+01:002010-12-15T13:24:41.847+01:00Eg synest at denne ideen om å nytte Facebook i nyn...Eg synest at denne ideen om å nytte Facebook i nynorsk undervisninga hørast veldig spennande ut. Å kunne nytte seg av digitale verktøy er som nemnd eit fokusområde i LK06 og fleritallet av dagens elevar har ein Facebook profil. Å møte elevane i deires kvardag, og halde seg oppdatert er viktig i lærarrollen, og elevane kan bli meir motivert når dei kan arbeide med noko ukjent i ein kontekst dei er kjend i. Det verka på elevane at dei likte denne undevisningsmåten og at dei fekk eit utbyte av det. Læraren må vere klar på reglane i ei slik økt, og leggje rammar for timen. Ei utfordring kan vere å skilje det private og det faglige når ein nyttar seg av den private profilen. Ein kan også stille spørsmål rundt det sosiale presset elevar kan oppleve på internett og om ein er villig til å nytte seg av dette i skulen. Det blir spennande å følgje utviklinga i digital verktøy, og det er bra at du som lærar er villig å tenkje nytt og kreativt.Ragnhildhttps://www.blogger.com/profile/00467651238249193878noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.post-58181310520673543432010-12-15T00:47:11.159+01:002010-12-15T00:47:11.159+01:00Jeg syns du setter et flott eksempel på at man som...Jeg syns du setter et flott eksempel på at man som lærer kan ta god nytte av de portaler som elevene allerede bruker flittig! Jeg er ikke en stor fan av Facebook i seg selv, men jeg er likevel inne et par ganger om dagen på grunn av de unike mulighetene for å dele informasjon og kommunisere på en rask og effektiv måte. Its Learning derimot er det fort gjort for meg å glemme å sjekke i en travel hverdag...andreasrhhttps://www.blogger.com/profile/16350360400609482359noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.post-20972226419426586042010-12-15T00:46:27.781+01:002010-12-15T00:46:27.781+01:00Jeg syns du setter et flott eksempel på at man som...Jeg syns du setter et flott eksempel på at man som lærer kan ta god nytte av de portaler som elevene allerede bruker flittig! Jeg er ikke en stor fan av Facebook i seg selv, men jeg er likevel inne et par ganger om dagen på grunn av de unike mulighetene for å dele informasjon og kommunisere på en rask og effektiv måte. Its Learning derimot er det fort gjort for meg å glemme å sjekke i en travel hverdag...andreasrhhttps://www.blogger.com/profile/16350360400609482359noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.post-39614191544350033022010-12-14T21:24:56.021+01:002010-12-14T21:24:56.021+01:00Jeg vil kommentere fra en elevs og lærerstudent si...Jeg vil kommentere fra en elevs og lærerstudent sitt synspunkt og si meg veldig enig i denne utføringen av å skape interesse for nynorskundervisningen. Jeg har i mange år hatt liten interesse i nynorsk, da det har blitt nedprioritert av både meg selv og av mine norsklærere. Nynorsken har ikke blitt sett på som "likeverdig" med bokmål og det har ikke blitt gitt nok fokus i undervisningen. I løpet av mitt 2.år som allmennlærerstudent har jeg derimot fått en grundig innføring i nynorskens opphav og Ivar Aasens arbeid, samtidig som faglærer har prøvd å oppfordre til aktivitet over Its Learning og andre nettsteder på nynorsk. Disse kombinasjonene har bidratt til at jeg har fått en økt interesse og mestring av nynorsk. Det å kunne bruke sidemålet i sosiale medier har vekket min interesse for å lære mer. Jeg synes at nynorsk har blitt gøy, og jeg vil oppfordre meg selv og andre lærere til å undervise på samme måte!anonym123https://www.blogger.com/profile/12787612966115047201noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.post-25540863536027999002010-12-13T19:14:05.925+01:002010-12-13T19:14:05.925+01:00Det å bruke facebook i norsktimane, høres heilt gr...Det å bruke facebook i norsktimane, høres heilt greit ut og som du seier så står det i lærerplanen at elevane skal bruke digitale verktyg til presentasjon og puplisere eigenproduserte tekstar. Eg har sjølv opplevd at ein kan bruke facebook til mykje forskjellig når det gjelder norskfaglege ting. Eg brukte ein eigen facebookgruppe for ein gruppeoppgave og der hadde vi god kontakt heile tida. Vi fekk kommentere kvarandres tekstar og vi kunne enkelt spørre kvarandre spørsmål. Facebook er lett tilgjengeleg for alle, og dei fleste unge i dag har facebook. Eg trur å bruke facebook som ein del av læringa er ein fin måte å få elevane engasjerte i sine egne tekstar og det er lett å kommentere andres tekstar. Men å bruke facebook i norsktimane kan lett vere distraherande og elevane kan finne på å gjere noko anna. Det er enkelt å gjere noko å spille spill, ”chatte” med andre i chatten, sjå på bildar og lignade i standen for norskfagleg arbeid. Ein må kanskje sette grenser for kva ein kan gjere når de brukar det i sjølve norsktimen og det er kanskje vikig som lærar å gå rundt i klasserommet og halde et auge med kva elevane gjer det de skal. Utenom timene er synast eg facebook er glimrande å bruke i fagleg arbeid som eg tidligare nevte. Elevane har sitt arbeide lett tilgjengeleg på Internett og kan sjå om folk har kommentert deira arbeide.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/14392494499100878784noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.post-18109735693542252632010-12-12T23:51:48.912+01:002010-12-12T23:51:48.912+01:00Endeleg ein lærar som ser kva for moglegheiter fac...Endeleg ein lærar som ser kva for moglegheiter facebook har. Eg synast det er ein genistrek å bruke facebook som læringsarena, fordi det er eit sosial nettverk dei aller fleste elevane i videregåande skule har eit forhold til i dag. <br /><br />Hadde nynorsleksa mi blitt lagt ut på facebook når eg gjekk på vgs, hadde eg nok lagt ned eit større egnasjemet rundt faget. Det er utruleg kor mykje meir interessant nynorsk blir når eg kan bruke det til å skrive kva eg har på hjartet.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/16250974672857969727noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.post-88421419960897915352010-12-09T13:30:30.176+01:002010-12-09T13:30:30.176+01:00Hei. Dette er det innlegget eg meinte å ”poste.”
...Hei. Dette er det innlegget eg meinte å ”poste.”<br /><br />Dette ser ut for meg som ein god måte å treffe elevane i deires digitale kvarrdag. Eg er sjølv student og bruker mykje Facebook til daglig. Ved å bruke denne tjenesten trur eg du når ut til elevane på ein måte også dei er komfortable med.<br /><br />Som du seier, byr Facebook på fleire interaktive muligheiter, som til dømes å legge inn bilde. På så måte, kan dette vere med på å skape gode relasjonar blant dei som deltar i gruppa. Kan hende alle finner eit bilde dei er med på og ser dermed at dei blir sett av deg og dei andre elevane?<br /><br />Ved bruk av disse bilda, blir læringsprosessen dei har tatt del i, noko personlig, noko dei kan kjenne seg igjen i. Dessutan blir det som skjedde i klasserommet tatt vare på og det lagrast. Dermed kan ein gå tilbake og sjå på det i framtida. Eg er positiv til bruk av Facebook på nokon område i undervisninga, så lenge det private er i sentrum og elevane blir skjerma for missbruk. Det er lettvint, tilgjengelig og noko kjent for elevane. Eg tar med meg tipset vidare. Stå på!<br /><br />Hilsen lærerstudent Fredrik.Fredrimshttps://www.blogger.com/profile/08573607968278498381noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.post-60409255370355859402010-12-09T10:46:07.920+01:002010-12-09T10:46:07.920+01:00Så moro at du har lukkast med å motivere elevane t...Så moro at du har lukkast med å motivere elevane til å seie at nynorsk er artig! Sjølv er eg lærarstudent på 2. året, og no før jul skal vi ha norskeksamen på nynorsk. Eg har tenkt mykje på korleis eg skal motivere mine komande elevar til nynorsk. For mange synast faget meiningslaust og vanskeleg, og det blir mi oppgåve å motivere og engasjere dei. <br /><br />Dei fleste ungdomar nyttar facebook kvar einaste dag. Så kvifor ikkje møte dei stader dei er kjende, ein nettstad dei har eit positivt forhold til frå før?<br /><br />Du nyttar facebook på vg. Eg utdannar meg til barne- og ungdomsskulelærar, og må nytte andre instansar fordi mine elevar vil vere for unge. Men du har gitt meg tankar om at også eg må ta utgangspunkt i elevanes erfaringar og deire interesser for å gi dei eit positivt forhold til nynorskundervisningen. <br />Iselin.Iselinhttps://www.blogger.com/profile/13608018189089160473noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.post-37729170940044930522010-12-08T20:52:45.071+01:002010-12-08T20:52:45.071+01:00Hei.
Dette virker som en fin måte å treffe eleven...Hei.<br /><br />Dette virker som en fin måte å treffe elevene i deres digitale hverdag. Jeg er selv student og bruker mye Facebook til daglig. Ved å bruke denne tjenesten tror jeg du når ut til elevene på en måte også de er komfortable med. Som du sier byr Facebook på flere interaktive muligheter, som for eksempel bilder. Slik jeg ser det kan dette være med på å skape gode relasjoner blant de som deltar i gruppa. Kanskje alle finner et bilde de er med på og ser dermed at de blir sett?<br /><br />Hilsen lærerstudent.Fredrimshttps://www.blogger.com/profile/08573607968278498381noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1638780174434880124.post-59663306779344012902010-12-08T15:28:42.662+01:002010-12-08T15:28:42.662+01:00Glimrande måte å møte elevane på i deira eigen med...Glimrande måte å møte elevane på i deira eigen mediekvardag, samt bruke digitale verktøy i undervisninga. Facebook er komen for å bli, så da er det ei utfordring at lærarane i skulen tar til seg desse nettforuma, og nyttar dem i timane. Slik som det vart gjort i bloggdøme her, er ein fin kombinasjon kor ein lærar om verb og adverb, men kor man også får skrive om det på facebook. Der treffer læraren mange av elevane sine, han gjør undervisninga spennande, noko nytt, utan om dei tradisjonelle norsktimane. I tillegg så drivar denne norsklæraren med opplæring i fornuftig og meiningsfull bruk av diskusjonsforum på internett. Strålande. Dette må fleire lærarar også gjøre.<br /><br />mvh.<br /><br />Robin Einarsen WollstadRobinhttps://www.blogger.com/profile/18426054093025350628noreply@blogger.com