tirsdag 30. oktober 2007

30.oktober

Du verden som tiden går, her sitter jeg og øver meg på bloggen min og glemmer helt at jeg skal på jobb i morgen. Har ikke en gang lest dagens aviser, så spennende er dette. Det jeg irriterer meg over nå, er at jeg klarer ikke legge inn bilde i sideformatet av meg selv, selv om jeg går fram slik det blir vist på buskerudbloggen. Det er blokkert for bla gjennom, så det nytter ikke. Synd, for jeg får til å legge inn bilde her. Leste en interessant kronikk i Dagbladet på fredag om mobiltlf i undervisningen. Gå på http://www.dagbladet.no/tekstarkiv/artikkel.php?id=5001070087062&tag=item&words=cathrine%3Bt%F8mte der spør Cathrine Tømte om skolen utvikler seg i utakt med samfunnet. Denne kronikken synes jeg var midt i blinken for noe av det vi diskuterte på kurset på St. Hallvard torsdag 25. oktober.

Ingen kommentarer: