torsdag 17. april 2008

Bloggar og forfattar

Så viser det seg at Eskil Aasmul, som vart årets bloggar i 2006, ga seg ut for å vere åtte ulike personar. Han blir kreativ av å blogge anonymt, å utvikle desse ulike personlegheitene blir som å skape ein karakter i ei bok, hevdar Aasmul. Her er vi vel inne på at fantasien får herje fritt når opphavsmannen gir seg ut for å vere ein annan enn den han eigentleg er. Kva er så gale med det? Kva med forfattarar som skriv under psevdonym? Gir ikkje dei seg også ut for å vere ein annan enn den dei eigentleg er. Kvifor kan ikkje ein bloggar skrive under fiktivt namn når ein forfattar gjer det? Og kva er skilnaden på ein bloggar og ein forfattar? Båe skriv, båe produserer, Aasmul gjer det båe, forfattar og bloggar eller bloggar og forfattar - kvar er skilnaden? Les sjølv om bloggaren her.

4 kommentarer:

Hildegunn sa...

Bloggen din er kjempeinteressant, Liv Marie! Jeg kommer til å følge blogginga di framover, særlig undervisningsoppleggene med SMS.

Harald Morten

Ingunn sa...

Jeg så dette, og jeg er enig med deg, det er først og fremst fasinerende. Kanskje det kan brukes som metode i klasserommet? Selv opplever jeg tydelig at ulike typer temaer "krever" ulike typer innlegg på bloggen, noen blir mer personlige enn andre osv. Men det er selvsagt ikke helt det samme.

Marita sa...

Jeg tenkte litt på dette også i forhold til novella "Stockholm" som vi leste (sa til dem at de kom til å få noe skriveoppgaver om den på fredag, tenkte det kunne være mer interessant å skrive om enn Gåter...) Jeg har også diskutert med elevene at det jo er mye lettere å skrive ting på nettet som man ikke ville sagt i en muntlig samtale.

Esquil sa...

Heisann!

Jeg er ute og driver brannslukking etter den feilaktige fremstillingen i Aftenposten. Min versjon av saken ligger her.

Jeg er vant til å finne negative artikler om saken nå, så dette var en positiv overraskelse. Godt å lese fornuft iblant :) Takk skal dere ha!